Maarten van Rossem

Leer jij het liefst door te doen? Ben jij liever lekker bezig, dan dat je de hele dag uit boeken leert? Op het Maarten van Rossem leer je op het niveau en in het tempo dat bij jou past. Maar wij vinden het vooral belangrijk dat jij het bij ons op school naar je zin hebt. Daar doen we ook erg ons best voor.

Gezellige sfeer!

Wat onze leerlingen het leukst vinden aan het Maarten van Rossem? Laatst zei een leerling: “Er wordt veel aandacht aan je besteed en er hangt een gezellige sfeer op school.” Wat zij nog meer noemen? Nou, dit! “Hulp en uitleg als dat nodig is”, “supervriendelijke docenten”, “goed voorbereide lessen” en “leuke activiteiten tussendoor.”

Goed onderwijs

Natuurlijk vinden we goed onderwijs ook belangrijk. Ook daar doen we erg ons best voor. En heb jij extra ondersteuning nodig? Dan bieden we die. Sterker, we staan zelfs bekend om onze goede ondersteuning. Wij vinden het daarnaast belangrijk dat jij erachter komt wat je écht leuk vindt. En waar je écht goed in bent. Natuurlijk krijg je vakken als Nederlands en wiskunde, maar jij kiest bij ons op school ook wat jij leuk vindt. Kortom, op het Maarten van Rossem geven wij kleur aan jouw toekomst!

Proef de sfeer

Maak kennis met onze school

Maarten van Rossem

Algemene contactinformatie