Over deze website

In Arnhem, de Liemers, Lingewaard, Overbetuwe, Renkum & Rheden zijn veel middelbare scholen. Welke passen bij jouw (verwachte) schooladvies? En: waar voel jij je het prettigst? We helpen je graag op weg bij deze belangrijke keuze! Ga er dus maar eens goed voor zitten samen met je ouder(s)/verzorger(s). Hier start jullie ontdekkingstocht naar de school waar jij je het meest thuis voelt.

Schoolpagina’s

Heb je al een bepaalde school in gedachten? Klik op de homepage maar eens op het logo van die school: je vindt dan onder andere leuke video’s, zodat je alvast een beetje kunt binnenkijken.

Schoolkeuzehulp

Weet je nog niet zo goed naar welke school jij kunt of wil? Ga dan naar de Schoolkeuzehulp en vul je schooladvies in. Dan zie je meteen op welke scholen jij terecht kunt.

Kennismakingskalender

Wil je graag naar een (digitale) open dag? Of doe je graag mee met een mini-les (groep 8)? In de Kennismakingskalender zie je precies welke activiteiten de scholen organiseren, en wanneer.

Checklist

Pff… zoveel te kiezen! Weet je niet zo goed waar te beginnen? De Checklist helpt je stap voor stap een goede keuze maken!

BrugklasKwis

Heb jij de BrugklasKwis al gespot? Laat zien wat je al weet over de brugklas!

Wat weet jij al over de middelbare school?

Doe de brugklaskwis