Produs

Produs is dé school voor praktijkonderwijs voor Arnhem en omstreken. Onze school staat in Arnhem-Zuid en is goed bereikbaar.

Wij zijn een kleinschalige school met kleine klassen. Iedere klas heeft een eigen mentor, daardoor is er veel individuele aandacht voor elke leerling.

Ons motto is ‘leren door te doen’. Er zijn veel praktijkvakken. Stages worden gedurende de opleiding steeds belangrijker. De kansen van de leerlingen op de arbeidsmarkt vergroten we door het ruime aanbod aan vakopleidingen. Veel leerlingen verlaten Produs met een betaalde baan. Sommige leerlingen kunnen binnen Produs het Entree-diploma van het mbo behalen. Ook is er de mogelijkheid om vakken op vmbo-niveau af te sluiten. Leerlingen die wat minder goed in taal zijn of leerlingen die kunnen doorstromen naar het mbo, krijgen extra taal- en rekenlessen. We bieden zoveel mogelijk maatwerk.

Neem contact met ons op als je nog vragen hebt, voor een individueel gesprek of als je mee wilt doen aan onze minilessen. Op deze manier kun je nog meer zien van ons lesmateriaal, onze leslokalen en onze docenten. Ook kun je extra uitleg krijgen over alle ondersteuning die Produs biedt en geven we antwoord op al je vragen. Contactpersoon: mevrouw Koenders, zij is bereikbaar via 026-3208830.

Produs praktijkonderwijs

Ontdek Produs online!